خدمات پس از فروش

پس از فروش و تحویل محصول به مشتری، واحد خدمات پس از فروش وظیفه ارائه خدمات فنی و غیره را به کلیه محصولات در حوزه نصب و راه اندازی و فعال سازی گارانتی در سراسر کشور را به نحوه مطلوب و با کیفیت مناسب به طوریکه رضایت مشتریان محصولات دونار حاصل شود را عهده دار است.

اهداف واحد خدمات پس از فروش دونار

  • کمک به مشتریان در جهت آماده به کاری مطلوب و بهره برداری و استفاده هرچه بیشتر از محصول از طریق آموزش سرویس کاران و تعمیرکاران و ارائه سریع و به موقع قطعات یدکی
  • کمک به واحد فروش محصول برای کسب رضایت بیشتر مشتریان بالفعل، و جذب مشتریان بالقوه از طریق جلب اعتماد مشتریان در مورد محصولات خریداری شده.
  • کسب سود آوری مناسب و متناسب با سرمایه گذاری انجام شده در بخش خدمات پس از فروش.
  •  بازخور عیوب محصولات به شرکت برای بهبود مستمر فنی آن ها.
  • انتقال پیشنهادات و انتقادات مشتریان به شرکت جهت تجزیه و تحلیل آن ها و انجام اقدامات لازم در صورت نیاز.

 

بدین منظور،خدمات پس از فروش به دلیل گسترش دائمی محصولات فروخته شده به مشتریان در سطح کشور و برای گریز از تمرکز و توسعه عرضی سازمان؛ با مهندسی نمودن امور و ایجاد یک نظام خدمات مناسب که شامل فن آوری های زیر می باشند.

 

تدوین و بیان استراتژی شرکت در خدمات پس از فروش و توجیه کارشناسان و نیروهای متخصص و جلب مشارکت آنان

ایجاد و سازماندهی زیر ساخت های اطلاعاتی خدمات پس از فروش بر مبنای:

  • ایجاد یک مرکز آرشیو اعم از منابع شناسایی عیوب،‌ سرویس و نگهداری، تعمیرات، قطعات، معرفی مدل های جدید و مشخصات فنی آن ها، کتابچه گارانتی،‌ و نرم افزارهای آموزشی اعم از کتاب های آموزشی، CDهای آموزشی، اسلایدها و ...
  • ایجاد بانک اطلاعاتی از فروشندگان و تعمیرکاران؛ شامل محل استقرار، سابقه، وضعیت محل کار و ... به منظور کسب اطلاعات از نیازهای آنان و همچنین بررسی درخواست‌های آنان برای محصولات جدید.
  • جمع‌آوری اطلاعات مربوط به عیوب محصولات.
  • راه ندازی یک وب سایت برای دستیابی نمایندگان سرویس کار  به اطلاعات مورد نیاز خود در تمام زمینه‌هایی که در بالا ذکر گردید (با استفاده از شماره عضویت در سایت). 
  • برقراری تماس زنده دو جانبه بین مشتری و شرکت برای پاسخگوئی به مشکلات فنی، آموزشی، اطلاعاتی و شکایات احتمالی او.
  • ایجاد یک شبکه مخابراتی و پست الکترونیک برای برقراری ارتباط دائمی با مشتریان.
  • تشکیل گروه‌های کارشناسی جهت حل و فصل مسائل فنی، آموزشی و تهیه وتدوین مدارک و مستندات مورد نیاز محصولات به صورت نرم‌افزاری.
  • ایجاد یک شبکه کوچک ولی مجهز جهت آموزش تعمیرات موتور برای انجام سرویس‌ها و تعمیرات در زمان گارانتی محصولات تازه فروخته شده و آموزش کاربری آنها در سایت مشتریان.

در یک جمع‌بندی کلی میتوان گفت که خدمات پس از فروش گروه صنعتی دونار به:

یک زیر ساخت بسیار قدرتمند اطلاعاتی و خوب معماری شده، پیاده ساخته است تا بتواند شبکه وسیعی از شرکت‌ها، پیمانکاران، تامین کنندگان و مشتریان را در جهت اهداف شرکت هدایت نماید

 
محصولات
 
اعلانات

 

 
آمار بازدید کنندگان
mod_vvisit_counterامروز20
mod_vvisit_counterدیروز172
mod_vvisit_counterاین ماه4092
mod_vvisit_counterکل بازدیدها364699
 
نظر سنجی

شما طرفدار کدامیک از محصولات دونار هستید؟
 

دفتر مرکزی: تبریز- بلوار ائل گولی(شهید باکری)- نرسیده به کوی سهند- نبش بن بست اطلس- ساختمان دونار ----  تلفن:3133(41)0098 ، نمابر: 33830799(41)0098

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت دونارخزر می باشد و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

© Copyright 2008-2017 Donar Co. All Rights Reserved.